L’alumnat de 4t representa Cançó de Nadal de Dickens

Mireu més fotos.

Avui dimecres l’alumnat de 4t d’ESO que fa l’específica d’Arts Escèniques i Dansa ha representat l’obra Cançó de Nadal de Charles Dickens, davant de l’alumnat de 1r d’ESO, aula SIEI i Aula d’Acollida.

Dickens és un dels escriptors més coneguts i admirats de la història de la literatura. D’ell van néixer personatges com Oliver Twist, David Copperfield i el rondinaire senyor Scrooge.

Cançó de Nadal va ser un dels seus grans èxits: una història emocionant sobre Scrooge, un avar malcarat a qui passarà una cosa per Nadal que el farà canviar… Diuen que és el conte sobre el Nadal més bonic que s’ha escrit mai.

Enhorabona als artistes i a la Mireia, la seva professora, per tota la feina i el resultat excel·lent!