La Revolució Industrial del nostre país

Mireu més fotos.

L’alumnat de la modalitat de Ciències Socials de 1r de Batxillerat va visitar La Colònia Borgonyà i el Museu del Ter, a Osona.

Van poder veure en primera persona els avenços que va suposar la Revolució Industrial a Catalunya, les creacions de les colònies i tot el patrimoni cultural vinculat a la història de la industrialització que es va formar al voltant del riu Ter, concretament a la comarca d’Osona.

A la sortida, l’alumnat va realitzar un taller sobre la dona en la Revolució Industrial, per així visibilitzar les desigualtats laborals i socials entre homes i dones en aquest període del segle XIX.