“La Festa”: alumnes de 3r d’ESO s’apropen a la programació del Teatre Municipal

Aquest curs hem començat a teixir ponts de col·laboració amb el Teatre Municipal de Lloret. A banda de ser escenari de moltes de les nostres propostes d’arts escèniques volíem que els alumnes de l’institut s’apropessin a la seva programació periòdica. Així que des del Teatre ens han ofert que diferents alumnes, segons el que estem treballant a l’aula, puguin assistir a funcions regulars a preus especials.

El darrer 22 de març la funció no podia ser més adequada. Amb un grup d’alumnes de 3r d’ESO vam anar a veure “La Festa”, un muntatge dirigit per Ricard Soler i Mallol i escrit per Daniela Feixas on s’intercalaven sis relats sobre l’adolescència construïts a partir de confidències reals. Una història d’eufòria, ball, excessos i sexe on un grup d’adolescents intenta digerir tot el que ha viscut en la darrera festa per decidir com encararan la propera. Teatre immersiu coproduït per el TNC i Teatres en Xarxa, una agrupació de teatres públics on Lloret de Mar participa.

Ens ho vam passar molt bé i no podem deixar d’agrair al Teatre les facilitats que ens ofereix. Fins i tot vam conèixer els actors i vam poder-los visitar al camerino. Gracies!