La dita de la setmana

Us heu fixat que cada setmana apareix a les pantalles del centre una dita relacionada amb el temps? Doncs bé, si fins ara no n’heu estat al cas, ja podeu llegir-les d’ara endavant!

Cada dilluns a primera hora, els alumnes del SIEI decideixen quina dita serà l’escollida. L’únic requisit és que estigui relacionada amb l’època de l’any. Un cop presa la decisió, es fa un cartell amb la imatge que la representa i s’envia a consergeria perquè la facin aparèixer a la pantalla de l’entrada.

Però això no és tot, el passat mes de desembre, l’alumnat de 1r d’ESO va votar quina havia estat la millor dita de la tardor. Aquí la teniu.