Jornada matemàtica a Santa Cristina

Mireu més fotos

Els alumnes de 1r ESO de l’Institut Rocagrossa, els dies 17, 18 i 24 de maig van fer jocs matemàtics en un dels indrets més característics de la nostra vila: Santa Cristina.

El Pla Educatiu d’Entorn – Projecte Arrela’t promou aquesta activitat en la qual els alumnes treballen les matemàtiques a través d’exercicis d’escala, mesura i proporció a l’entorn on es troben. L’activitat, a més, compta amb una visita guiada a l’Ermita, amb les explicacions d’un antic obrer i soci de l’entitat de Santa Cristina.

L’Ermita de Santa Cristina està situada sobre un monticle que domina la Platja de Santa Cristina. Aquest santuari d’estil neoclàssic acull al llarg de l’any dues festes principals: la dels Perdons i la del 24 de juliol, Festa Major d’estiu de Lloret de Mar. L’Obreria de Santa Cristina és l’entitat que té cura del manteniment de l’ermita i els seus voltants, així com de les tradicions vinculades amb aquest santuari: La Festa dels Perdons, la processó de Santa Cristina amb la regata S’Amorra Amorra, i el Ball de Plaça o Dansa de les Almorratxes.

Text a càrrec de Catalina Teixidó i Nerea Ocaña.