Jornada lúdica del 26 de març

MIREU MÉS FOTOS

Divendres 26 de març l’alumnat d’ESO va gaudir d’activitats organtizades per alumnes de cicles formatius i de 1r de Batxillerat. Els de 1r d’ESO participaven en una gimcana en anglès que havien preparat els alumnes de 1r de batxillerat. Els alumnes de 4t, van anar a fer el camí de ronda fins a cala Canyelles on van fer un seguit d’activitats i jocs preparats pels alumnes del cicle superior de Condicionament físic. Els de 3r van fer pàdel i activitats lúdiques i    esportives dirigides pels alumnes d’EAS,  els de 2n  van fer jocs a la platja i al Molí organitzats pels alumnes del 2n cicle d’EAS.

Després de les limitacions provocades per la pandèmia, els alumnes van poder gaudir d’un dia distès i a l’aire lliure. El dia no va acompanyar gaire, però va valdre realment la pena.