Jornada de Portes Obertes de Cicles Formatius (Grau Mitjà i Grau Superior)

més fotos

El passat dimecres 22 de maig van assistir prop de 90 persones, entre famílies i alumnes de Lloret  i rodalies a la Jornada de Portes Obertes de CFGM,CFGS i ensenyaments esportius. Docents, alumnes i famílies que formen part de la nostra comunitat educativa van poder explicar als visitants els diferents cicles, els projectes que portem a terme cada cicle, els continguts i mòduls que es realitzen, els projectes Erasmus de mobilitat europea, entre d’altres, a través d’un recorregut guiat per les nostres instal·lacions.

Els cicles formatius que oferim son:

Grau Bàsic Accés i conservació en instal·lacions esportives.

CFGM de Guia en el medi natural i de temps de lleure – torn matins

CFGM de Guia en el medi natural i de temps de lleure – torn tardes

CFGS Ensenyament i Animació Socioesportiva
CFGS Condicionament Físic

En la Jornada de Portes Obertes de CFGM i CFGS vam poder explicar les diferents sortides professionals de cada cicle.

Per últim volem agrair les famílies que ens van visitar i a tots els implicats en fer possible aquesta Jornada de Portes Obertes.