Jornada de cohesió per l’alumnat de 1r d’ESO

Els alumnes de 1r d’ESO van participar ahir a la Jornada de cohesió organitzada per l’alumnat de 1r d’Ensenyament i Animació Socioesportiva.

Aquesta activitat té com a objectiu que els alumnes de 1r estableixin vincles i es coneguin, ja que provenen de diferents centres de primària i estaran junts durant els propers cursos d’ESO.

La jornada de cohesió va tenir lloc al camp municipal, l’alumnat d’EAS va organitzar diferents estacions amb jocs amb la finalitat de millorar la col·laboració entre els alumnes de 1r, i per tal que l’alumnat de cicles també posi en pràctica tots els coneixements que estan aprenent al cicle formatiu.

Mireu més fotos.