Jornada de Cohesió 2n Condicionament Físic

Més fotos

Els alumnes de Cicle Formatiu de Grau Superior de 2n curs de Condicionament Físic han realitzat una jornada de cohesió pels alumnes de l’Aula d’Acollida. La jornada tenia com a objectiu promoure el treball en equip i la cohesió de grup.

Han estat uns autèntics dinamitzadors i l’alumnat de l’Aula d’Acollida ha pogut gaudir d’una jornada divertida i enriquidora!

Estem molt orgullosos dels nostres alumnes, que han demostrat valors com la solidaritat, la inclusió i el respecte. Aquesta activitat ha estat una gran oportunitat per aprendre i créixer com a comunitat educativa.

Felicitats a tots els implicats en aquesta jornada!