Jornada de cohesió 1r d’ESO dirigida pels alumnes de 1r d’AFE

MIREU MÉS FOTOS

Iniciem un nou curs, amb nous alumnes que ens arribem de diferents escoles de primària. Els volem acollir i que coneguin als nous companys que probablement els acompanyaran els següents 4 cursos i quina millor manera de fer-ho que amb una jornada de cohesió?

Dijous 4 d’octubre els alumnes de 1r d’AFE i els de 1r d’ESO, dues generacions ben diferents, van passar 4 hores al Camp del Molí compartint riures, activitat física i experiències. Un aprenentatge entre iguals on tots en van treure profit.

Els alumnes de 1r d’AFE (el nostre cicle superior) van tenir un primer contacte amb grups, la seva futura professió. Ens van organitzar i portar a la pràctica dinàmiques de grup per ajudar els alumnes de 1r d’ESO a ubicar-se, passar-s’ho bé i coneixes una mica més.

Gràcies a tots per la col·laboració!!!!