Ja sabem els alumnes plurilingües del 2n trimestre!

Hi ha alumnes que  s’expressen en català, castellà, anglès i en algun cas francès o italià de forma desimbolta, van participar al repte de ser l’alumne plurilingüe de la seva aula i són mereixedors d’aquest reconeixement.

Els alumnes són els següents:  Veronica Menghnani, Linda Kolli Vizi, Maria Eduarda Vilan Agostinis, Irene Calatrava, Carla Domènech Guitart, Susana Correa Lòpez,  Daniel Ljubisavljevic Alonso; Gurkirat Singh , Matt Ramos, Hitaishi Thawani, Jana Touray Saho, Marwa El Alami, Naia de 2n d’ESO,  Pol Berlanga, Clara Nocete, Marc Dejer, Nil Temprano, Youssef Dardour, Naia Cáceres Montesinos, Aicha Ait, Martina Martinez, Maria Bandera Aguilar i Maria Piquer Sazonova.