Ja sabem els alumnes plurilingües del 1r trimestre

67 alumnes d’ESO i batxillerat han participat en el repte trimestral de ser l’alumne plurilingüe de la seva aula. Els que més habilitats lingüístiques han demostrat han estat els següents:

De batxillerat: Miriam Tejero, Irene Calatrava Sierra, Carla Domènech Guitart, Miriam Roig González, Eduarda Vilan, Linda Kolli Vizi, Valèria Barberà, Matt Ramos Bentham, Sofiia German , Gurkirat Singh Kaur, Daniel Ljubisavljevic Alonso, Hitaishi Thawani

D’ESO: Aitor, Pol, Lily Kate Huumphrey, Aitana Paniagua, Jose Luis , Ivet Grifé, Marc Dejer, Basma Akhittouch, Cristina Ribera, Salma Bouras, Amir, Lucía Gallardo, Lucia Mellado , Ariadna Pincay Acosta, Esther de Paiva, Lara Crespo Martínez, Susana Nery Correa, Clara Nocete Martín , Leire Amaya Fernández, Jasmin Kaur, Nil Temprano, Aicha Ait Omar, Maria Piquer, Himanshu Mansukhani.

Aquests alumnes contribueixen de manera decidia en l’objectiu del centre d’emprar les llengües de manera competencial. Recordeu que us mereixeu mig punt més en les notes de llengua.