Ja sabem els alumnes plurilingües del 1r trimestre!

Els alumnes que han demostrat més fluïdesa i competència lingüística aquest 1r trimestre han estat:

Rubén Ruiz Juarez, Marie Tomaszek de 1r de batxillerat; Jana Touray Saho, Gurkirat Singh, Nadir Moreno, Jose Herencia i Daniel Ljubisavljevic Alonso de 4t d’ESO; Guillem Costa Rodriguez, Lorena Peralta Martin,  Darya Artyukh, Nadine Catalano, Veronica Menghnani Menghnani de 3r d’ESO; i finalment Clara Tomaszek i Nil Temprano Dorca de 2n d’ESO.

Ja podeu afegir mig punt extra a les notes de llengües. La decisió respecte dels alumnes de 2n de batxillerat que són candidats es prendrà a les juntes d’avaluació de dijous.