Ja hi som tots!

Avui, dia 19 de setembre, l’Institut ha obert les portes a plena ocupació. 760 alumnes ocupen les seves aules i inicien un curs ple de novetats i bones vibracions. Després d’una entrada esglaonada avui podem afirmar que ja hi som tots! Els alumnes d’ensenyaments esportius (Futbol i Salvament i Socorrisme) han estat els últims d’incorporar-se i el centre educatiu Rocagrossa ja està a ple rendiment:

Prop de 760 alumnes: 350 d’ESO, 160 de batxillerat, 30 de Grau Bàsic i 210 de cicles formatius.

Més de 80 docents

5 membres del Personal d’Administració i Serveis (PAS).

1 Tècnic d’Integració Social (TIS)

1 Tècnic del Programa d’Acompanyament Escolar (PAE)

Prop de 850 persones que ompliran de vida els passadissos, aules i despatxos de l’institut amb un objectiu comú: l’ensenyament i l’aprenentatge dels joves de Lloret i comarca.

Que tingueu tots un bon curs escolar!