Informacions sobre la vaga convocada pel 27 de setembre

Benvolgudes famílies,

Divendres 27 de setembre hi ha una vaga d’estudiants convocada  pel Sindicat d’Estudiants.

Us informem que el centre romandrà obert i garantirà el normal desenvolupament de les classes als alumnes que no realitzen la vaga.

L’alumnat que secunda la vaga serà responsable de recuperar la feina que s’ha realitzat aquell dia.

Demanem i encoratgem a l’alumnat que fa la vaga a fer actuacions per a sensibilitzar a la comunitat sobre els temes pels quals s’han adherit a la vaga. També demanem a les famílies que feu conscients els vostres fills i filles. Si els autoritzeu a fer la vaga és convenient que participin d’actuacions per evitar que el dia de vaga sigui un simple dia de festa.

L’alumnat menor d’edat que s’adhereix a la vaga, ho fa sota la responsabilitat de la família. És la família  qui ha de signar i autoritzar la vaga de l’alumnat, entregant el document de justificació de faltes al tutor o a la tutora corresponent indicant com a motiu el suport a la vaga.

L’alumnat de 1r i 2n d’ESO no té dret a secundar la vaga i per tant, en queda totalment exclòs.

Atentament,

Quique Molina