Tornada a l’aula després de les vacances de Nadal

Castellano   Français  English  عربى

Benvolgudes famílies,

Desitgem que la vostra entrada d’any hagi estat molt bona. I sobretot que esteu molt bé de salut.

Dilluns 11 tornem a les classes:

• A l’ESO les classes es mantindran sessions presencials 100 %.
  • A batxillerat seguirem el Pla C 80-20, tot l’alumnat presencial 4 dies i 1 dia telemàtic i asincrònic.
  • A cicles formatius es mantindrà el mateix model amb què es van finalitzar les classes al desembre.

Cal recordar que l’alumnat NO pot assistir al centre si:

• Tenen símptomes compatibles amb la covid-19 o estan esperant resultats de proves diagnòstiques de la covid-19.
  • Tenen contacte directe amb algú amb símptomes compatibles amb la covid-19 o que estigui esperant resultats de proves diagnòstiques de la covid-19

Si el vostre fill o la vostra filla es troba en alguna d’aquestes situacions, no ha de venir al centre i és convenient que ho informeu al tutor/a corresponent a través de correu electrònic.

Tingueu en compte també que aquests dies, tot i la fred que fa, que continuarem aplicant les instruccions del Departaments d’Educació i de Salut i ventilarem tots els espais com a mesura preventiva, per això és important venir ben abrigat al centre.

Comprovació símptomes Covid

Cuideu-vos molt! Tingueu molta cura. Fins aviat.