Dimarts 17 de Març

Benvolgudes famílies,

A partir d’avui els vostres fills poden rebre del professorat missatges o tasques a través de les diferents plataformes educatives amb l’objectiu que mantinguin una estona de treball diari, sense necessitat d’avançar temari. Cal compaginar el temps de treball autònom en què l’estudiant decideixi què vol fer i com, amb el de lleure i activitats compartides amb la resta de la família.

Es proposaran activitats que poden estar relacionades amb la matèria del docent que l’envia o amb la situació actual que es poden abordar amb una visió global i transversal, on intervenen competències bàsiques de totes les matèries i àmbits. El producte final de l’alumne tant pot ser un text escrit o en format digital, un enregistrament de veu, un clip de vídeo, una presentació, un blog, etc.

Hem enviat un email explicant la situació a tot l’alumnat.

També els hem convidat a organitzar el seu dia amb aquestes pautes:

Us encoratgem a establir unes rutines diàries amb uns horaris com podria ser:

– Ens aixequem

– Preguntem als nostres familiars com es troben, com han passat la nit, els recordem que els estimem

– Pacteu les tasques a fer a casa durant el dia

– Dediquem una part del matí a fer les tasques que envia el professorat

– Dinar

– Tasques d’oci, pel·lícules, jocs en família, xarxes socials

– Entrenament, rutina proposada per l’institut. Per avui: https://www.instagram.com/p/B909kvGqGKl/

– Dutxa

– Temps lliure o tasques de casa

– Sopar

– Activitats en família

Molts ànims per a tothom. Aprofiteu per aprendre coses noves, per llegir, per parlar molt amb les vostres famílies.

Atentament,

TOT L’EQUIP DOCENT I TREBALLADORS DE L’INSTITUT ROCAGROSSA