I la guanyadora és…

L’alumnat de 1r d’ESO, dins la matèria de llengua catalana i literatura, enguany ha participat a la primera edició de Premis Lauretum de la Càtedra Climent Guitart adreçada a totes les escoles, centres d’ESO i Batxillerat.

La Càtedra Climent Guitart de la Universitat de Girona neix a Lloret amb l’objectiu d’orientar, innovar i millorar la competitivitat del turisme, sota el patrocini i col·laboració de la Fundació Climent Guitart i l’Ajuntament de Lloret de Mar.

Ahir a les 19h al Teatre de Lloret es van desvetllar els estudiants premiats. De l’institut Rocagrossa vuit alumnes van ser seleccionats finalistes i una va ser premiada amb un iPad.

L’alumna guanyadora ha estat la Clara Nocete Martín de 1r D

Moltes felicitats Clara!!