Gran èxit de les 1es Olimpíades Interescolars

Galeria de fotos I             Galeria de fotos II              Vídeo

Dimecres 25 d’abril van tenir lloc les primeres olimpíades interescolars d’alumnes de primer d’ESO i sisè de primària de Lloret de Mar.  650 alumnes de diferents escoles i instituts van participar-hi. L’objectu era fomentar l’esport escolar.

Aquesta activitat és un projecte creat, planificat i dut a terme únicament pels alumnes d’AAFE amb l’ajuda i tutorització dels professors d’Educació Física Lídia, Quim i Mercè. Val a dir que l’esdeveniment va transcórrer de manera altament satisfactòria.

Les activitats es van fer principalment en les pistes d’atletisme, però també es van organitzar activitats de zumba al pavelló de l’Institut.