Gimnàstica conscient a l’institut

img-20170228-wa0000-1

Dimecres 1 de febrer Enric Marés va venir a l’institut Rocagrossa a fer una activitat de Gimnàstica conscient amb els alumnes de CFGS en Animació d’activitats físiques i esportives.

Enric Marés Margés és llicenciat en educació física per l’INEFC de Barcelona i té coneixements en arts d’Orient com el Tai-txí,  el judo ,l’Aikido, la pràctica de Katsugen i del Yuki, la formació en Reiki, en meditació transcendental i en control mental.

Us oferim una captura de pantalla del seu facebook en què felicita els docents de grau superior per permetre fer un tast experimental de la Gimnàstica conscient als alumnes del cicle i futurs educadors.

Text a càrrec de Catalina Teixidó i Nerea Ocaña.