Gimcana de 1r d’ESO organitzada per 1r de Batxillerat

Mireu més fotos

El divendres 31 de març els alumnes de 1r d’ESO van participar d’una magnífica i extensa gimcana organitzada pels alumnes de 1r de batxillerat. La prova es va realitzar al parc urbà de Can Saragossa, a Lloret de Mar, molt proper a l’institut, en qual es combinen àrees assolellades amb altres d’ombra dins d’un bosc d’alzines.

Els alumnes de batxillerat i professorat acompanyant van arribar ben aviat pel matí per preparar 19 proves, com La cursa d’ou amb cullera, el joc del mocador, endevinar pel·lícules, test cultural amb temps limitat, saltar la corda en versió gegant, petar globus amb pedres, joc de bitlles i una diversitat de petits circuits per posar a prova les habilitats físiques, dins un context de diversió no competitiva.

Cap a mig matí, arribaren els alumnes de 1r d’ESO, els quals van poder gaudir de tres hores lúdiques de gimcana en un dia assolellat i amb una temperatura molt agradable.