Formació intercultural amb alumnes d’Erasmus+

MIREU MÉS FOTOS

El passat cap de setmana els alumnes i professors seleccionats per fer l’estada en empreses europees van rebre una formació intercultural amb més de 300 alumnes d’arreu de Catalunya.

Van compartir un cap de setmana a Tiana, a la casa La Conreria, on van poder conèixer més profundament els programes europeus de mobilitat, van poder posar en comú dubtes i inquietuds relacionades amb la mobilitat.

En resum, un cap de setmana per començar a introduïr l’alumnat a la nova experiència que els espera: gent nova, cultures i maneres de pensar diferents, dinàmiques per aprendre a resoldre conflictes, aprendre a veure els conflictes com una oportunitat d’evolucionar i de saber negociar.

Una nova aventura que de ben segur recordaran dels seus anys de formació. Comença el compte enrere…..