Felicitats Palanques! :-P

L’alumne Lluís Gómez Palanques de 2n de Batxillerat B s’ha proclamat guanyador del Congrés de Recerca d’Alumnes de Secundària organitzat per l’Universitat de Girona, en la categoria de Premi al millor treball de recerca de l’àmbit social. Dotat amb 500€. Enguany s’ha seleccionat 24 treballs de recerca de tota la província de Girona, entre ells, hi havia el de Lluís Gómez. L’acte ha estat presidit per José Antonio Donaire, vicerector de comunicació i relacions exteriors de l’UdG i s’ha emès en streaming des de la Sala de Graus de la Facultat de Dret.