Torna l’Estudiant de Ferro. Avui, bicicleta!

més fotos

Aquest divendres 12 d’abril s’ha realitzat la prova de bicicleta en un recorregut al voltant de la zona Sant Pere del Bosc. La segona prova de l’Estudiant de Ferro s’ha iniciat des de l’Institut Sant Quirze, al turó de la Càndida, i ha comptat amb la participació de prop de 170 estudiants de 3r i 4t d’ESO dels centres educatius de Lloret de Mar.

Aquesta prova ha estat organitzada per l’alumnat de 1r del Cicle Formatiu Guia en el Medi Natural i Temps de Lleure de l’Institut Rocagrossa.

L’Estudiant de Ferro és un esdeveniment que es realitza pels alumnes de tercer i quart d’ESO dels instituts de Lloret de Mar. Consisteix en tres proves que tenen lloc durant el curs: una de córrer, una en bicicleta i, l’última nedant, emulant així el que seria un Ironman. Justament d’aquí és d’on ve el nom d’Estudiant de Ferro.