ESTRENA video promocional de l’Institut Rocagrossa

video-promocional-fotoCLICA AQUÍ PER VEURE EL VIDEO

Dimecres 15 de març l’institut va obrir les portes a tots els pares, mares i alumnes interessats a descobrir com és i com funciona un centre com el nostre. En total ens van visitar gairebé 90 alumnes amb les seves famílies.

Enguany per l’ocasió s’ha creat un vídeo promocional de l’institut que és el que podeu veure en aquesta notícia. Abans de la 1 una bona colla de pares i alumnes ja s’esperaven a les portes de l’entrada del centre; un cop van entrar van ser  atesos pel director al gimnàs i un cop feta la presentació inicial els assistents eren atesos en grups, més o menys de 10 persones, per un professor que els feia de guia. En la visita se’ls va mostrar aules específiques com el laboratori, informàtica, taller de tecnologia, gimnàs, departaments, etc. Vam aprofitar l’avinentesa per parlar-los de les metodologies més properes a l’alumnat i més competencials, del fet que l’Institut és un centre mutilingüe i de l’acollida de l’alumnat de primària. També vam parlar-los de la plataforma educativa que ens permet informar als pares de les absències i faltes dels alumnes. Els visitants van poder entrar a les aules i van poder veure com interactuaven alumnes i professors.

Vam resoldre tots els dubtes que ens van plantejar i vam animar-los a venir a un centre d’èxit com el nostre.