Eslògans contra la violència, també a les aules

L’Associació de Dones l’Aurora de Lloret de Mar ha convocat, un any més, un Concurs d’eslògans contra la violència masclista. La iniciativa s’emmarca en el conjunt d’actes que s’organitzen a l’entorn del Dia Internacional contra la Violència de Gènere (25 de novembre).

I com cada any, també, es convida a participar-hi de manera activa l’alumnat dels centres de secundària del municipi. En el Rocagrossa en concret, aquests dies es treballaran a l’aula conceptes adreçats a sensibilitzar sobre aquesta xacra social que, malauradament, algunes persones encara es neguen a veure o a reconèixer.

Les bases del 13è Concurs d’eslògans es poden consultar al web de l’Associació: http://auroralloret.blogspot.com. Els eslògans es poden dipositar a la urna de la Biblioteca municipal, o també enviar-los al correu auroralloret@gmail.com. Cal fer-hi constar el nom complet de la persona, i la seva adreça electrònica o telèfon.

Els alumnes de 3r i 4t d’ESO del nostre institut ho treballaran a tutoria i podran fer arribar les seves propostes a través d’un formulari online.

L’eslògan guanyador presidirà tots els actes que es facin a Lloret al voltant del 25 de novembre. Guanyador/a i finalista rebran, també, un regal a càrrec de la Regidoria d’Igualtat.

Els eslògans guanyadors els anys anteriors han estat els següents:

2009 – No et moris per ell   2010 – Stop, es pot   2011 – El teu silenci el fa més fort   2012 – Abraça’m sense estrènyer   2013 – Ni un cop més

2014 – Amor+violència=Violència²   2015 – El #silenci també #mata   2016 – NO és NO, prou violència   2017 – Tornaré a viure sense tu

2018 – Empodera’t, denuncia, allibera’t    2019 – La teva lluita és la meva   2020 – La llibertat no té gènere

El termini per presentar propostes s’acaba el 8 de novembre. Animeu-vos!