Escola Verda: Missió Apilo XII

apiloxii

Necessitem la col·laboració de tothom per tal de guanyar aquest concurs!

Llegiu bé les instruccions:

Són objecte del concurs les piles i acumuladors portàtil. Es consideren piles i acumuladors portàtils qualsevol pila, pila botó, acumulador o bateria que estigui precintat, pugui portar-se a la mà i no sigui industrial ni d’automoció, com ara les piles botó i estàndard i els acumuladors utilitzats en telèfons mòbils, càmeres de vídeo i eines portàtils. En endavant les piles objecte del concurs es denominaran piles i acumuladors portàtils o bé piles.

En tot cas, l’origen de les piles i acumuladors portàtils ha de ser domèstic, procedent de les famílies dels alumnes. En cap cas podran procedir d’altres punts generadors de residus de piles (com pot ser botigues o altres instal·lacions de gestió de residus). En cas de no complir aquests requisits, el Centre Educatiu podrà ser expulsat automàticament del concurs.

L’objectiu del concurs és recollir en el contenidor Apilo la màxima quantitat de piles i acumuladors portàtils procedents de les famílies dels alumnes durant la vigència l’acció promocional.

El concurs finalitzarà el dia 18 d’abril de 2017.

Per més informació podeu anar a l’enllaç: