Ep! Que ens venen a gravar de la tele!!

MIREU MÉS FOTOS

Ahir dijous van venir de tv3 a gravar com l’alumnat de 2n d’ESO recollia mostres de sorra a la platja, per després analitzar als nostres laboratoris els microplàstics i mesoplàstics que s’hi troben.

L’activitat s’engloba dins del programa Magnet i es duu a terme amb la col·laboració de l’equip docent de 2n d’ESO, a nivell transversal, doncs les diferents matèries hi col·laboren en el projecte en diferents àmbits durant tot el curs i en el treball de síntesi de final de curs es recolliran els resultats i conclusions.

A més a més, en aquest projecte també participa l’alumnat de 1r de batxillerat de la matèria de ciències. Aquesta col·laboració fa més enriquidor l’estudi, al treballar internivell i poder compartir dades de la recollida de mostres, d’anàlisi i poder posar en comú les diferents conclusions finals.

Les científiques del CEAB-CSIC com la Gemma Agell ens han ensenyat i ajudat tant al professorat com l’alumnat en el procés. També ha vingut la Maria Garcia, investigadora del CEAB-CSIC i col·laboradora de “Observadores del Mar”.