Els tres reis d’Orient, compten amb el Rocagrossa!

Mireu més fotos

Dimarts, 20 de desembre tres alumnes del Rocagrossa van ajudar els Tres Reis d’Orient en la visita que van fer a l’escola de primària Àngels Alemany. Els alumnes van ser Roger González, Érik Cabrera i Yaya Barry de 4t d’ESO i de Grau bàsic.

Dimecres 21 de desembre Alex Bosa, Lucián Varanita i una altra vegada Yaya Barry van ajudar Ses Majestats, però en aquesta ocasió a l’escola Pere Torrent. Els tres reis els van transmetre la indicació d’aconsellar als nens de primària de ser bons minyons i creure a mares i pares i de llegir molt!