Els tallers de Nadal, no poden faltar!

MIREU MÉS FOTOS

Dimecres, 22 de desembre per celebrar l’arribada del descans de Nadal els alumnes van gaudir dels tallers que cada any s’organitzen. Aquest any també comptàvem amb la col·laboració dels alumnes de cicles formatius de grau mitjà i superior. Es van organitzar activitats com ara un 3×3 de bàsquet, campionat de tennis taula, Balloon cup, partidets de futbol, ioga, activitats a l’aire lliure, jocs de taules i altres tallers.

A partir de les 11.00 l’AFA del centre va preparar per als alumnes xocolata calenta amb ensaïmades o pa de pessir. A les 12.00 els alumnes van poder veure el concurs de talents organitzat de manera virtual i van acomiadar-se a la una del migdia tot desitjant-se un Bon Nadal i una bona entrada d’any plena de salut.