Els súper científics de 4t d’ESO

Els alumnes de quart d’ESO sota la supervisió de la professora Glòria Soles van fer un seguit d’experiments que semblaven ben divertits. Hi van fer un experiment que consisitia a omplir una llauna amb un cul d’aigua, després l’escalfaven i l’aigua calenta es submergia en aigua freda per a formar vapor d’aigua aconseguint així que la pressió augmentés descomunalment en la llauna i la fes esclatar.

El segon experiment era molt simple, volien veure si podien separar dues guies telefòniques que abans d’intentar-ho s’havien entrellaçat posant pàgines enmig de les altres.

En definitiva els alumnes que hi van participar s’ho van passar d’allò més bé i van aprendre algunes curiositats sobre física.