Els Reis d’Orient tornen a seleccionar alumnes del Rocagrossa com a patges reials

MIREU MÉS FOTOS

Tots sabem com n’és de dura i feixuga la tasca dels Tres Reis d’Orient per organitzar el repartiment de regals per als nens i nenes d’arreu del món. Per a fer una tasca com aquesta Melcior, Gaspar i Baltasar sempre necessiten ajudants i en aquesta ocasió, després d’un dur procés de selecció, els alumnes escollits  han estat Pablo Puerto, Hemant Mansukhani, Reinaldo Calderon i Arnau Venteo de 1r de Batxillerat. Els patges dimecres 20 de desembre van visitar els alumnes de  l’escola Àngels Alemany i divendres 22 els de l’Escola Pere Torrent.