“Els Jocs Florals: llengua, literatura i cultura”, de la UdG al Rocagrossa

Des de la Facultat de Lletres de la Universitat de Girona es va desplaçar dijous 24 de novembre l’experta Clàudia Costa per oferir a l’alumnat de batxillerat la conferència: Els Jocs Florals (1859-1977): llengua, literatura i cultura.

Aquesta iniciativa conjunta de l’Institut de Llengua i Cultura Catalanes, la Càtedra Joan Vinyoli de poesia contemporània, la Càtedra de Patrimoni Literari M. Àngels Anglada – Carles Fages de Climent i la Càtedra Josep Pla de literatura i periodisme, amb el suport dels estudis del Grau de Llengua i Literatura Catalanes i el Consell Social de la UdG va servir per poder gaudir d’una xerrada a càrrec d’una experta de la UdG, activitat cultural a la qual cal que els alumnes de batxillerat s’acostumin i que sàpiguen gaudir.