Els de 4t es graduen

MIREU MÉS FOTOS

Divendres 7 de juny a les 17.00h l’institut es va vestir de gala. Molts alumnes de 4t, pares, mares i germans van venir ben mudats per participar a la festa de graduació. La festa va començar amb discursos d’alumnes i tot seguit el repartiment de bandes a la miss i al míster.

Representants de l’AMPA van repartir l’orla de graduació de 4t. La festa va acabar amb un discurs del director en la qual desitjava molta sort en la nova etapa de l’alumnat.

Moltes fotos han sortit borroses, l’any que ve hem de preveure que la miss o míster s’aturi un segon i permeti de fer la foto.