Els alumnes del PTT no paren!

Hola a tots i totes , com bé sabeu és un curs amb moltes dificultats, i més per a una branca com l’hoteleria. Però tot i això, dintre de les possibilitats hem pogut anar assolint els objectius que ens hem anat marcant com a classe.

Des del setembre hem estat treballant tota la part de mòduls de formació general (Eines i estratègies de comunicació, eines i estratègies matemàtiques, entorn social i incorporació al mon professional) i als mòduls de formació professional hem realitzat prevenció de riscos laborals i  l’assignatura de processos d’aliments i begudes.

No obstant, també hem fet sortides pel poble. A la primera sortida vam anar al bosc a collir camagrocs, aprofitant la temporada de bolets. Molts dels nostres alumnes no eren conscients de que tenien aquest tresor tan a prop de casa seva. Vam realitzar unes truites de camagrocs simplement delicioses.

El nostre projecte del primer trimestre va consistir a realitzar una paradeta solidària al mercat municipal, on tots els beneficiïs van ser destinats a la lluita i la investigació contra la COVID-19. Els alumnes d’hoteleria s’encarregaven de realitzar cafès i crepes de tota mena. Finalment es van aconseguir 140€ en 4 hores. Una gran feina de tots plegats!!!!

Si voleu veure tot el nostre dia a dia i veure també les activitats dels nostres companys del mòdul de vendes ens podeu seguir  a:  Instagram: @pttlloret

Us deixem unes imatges del dia de la collita de camagrocs i el dia de la paradeta solidària al mercat municipal.