Els alumnes de 6è de primària visiten el Rocagrossa

Durant aquesta setmana hem rebut la visita de les diferents escoles de Lloret. Un munt de nens i nenes de 6è de primària han visitat el nostre institut i han pogut conèixer les instal·lacions i un dels projectes que portem a terme.

En concret, han participat en un taller de teatre que han organitzat conjuntament les professores de teatre i els alumnes de 3r d’ESO. Els nostres alumnes de 3r han fet de guies i han ajudat als visitants durant el taller de teatre, mostrant així una actitud proactiva i col·laborativa amb els alumnes de 6è.

Una vegada acabat el taller els alumnes de 6è han fet una visita guiada pel centre amb els alumnes de 1r de la ESO i durant l’hora d’esbarjo els alumnes de cicle els han ofert activitats lúdiques. Una jornada completa que els ha permès veure el centre des de dins.

Ha estat una activitat molt dinàmica on tothom ha gaudit i ha participat. El teatre és una activitat inclusiva on els alumnes poden trobar un espai on experimentar la llibertat i l’expressió.

Esperem que hagueu gaudit i torneu al Rocagrossa!