Els alumnes de 4t d’ESO representen el Rocagrossa a la 28a Mostra de Teatre de Blanes

Mireu més fotos.

Els alumnes de l’optativa d’arts escèniques de 4t d’ESO han representat Estimat diari a la 28a Mostra de Teatre de Blanes. Un muntatge teatre molt emotiu, sobre l’antisemitisme a la Segona Mundial basat en la novel·la El diari d’Anna Frank que han estat preparat a l’optativa d’arts escèniques.

El Teatre de Blanes ha acollit la 28a Mostra de Teatre de l’Ensenyament Públic Secundari de les comarques gironines. Entre el 26 i el 28 d’abril un total de 14 centres educatius, el que es tradueix en 400 persones, han participat a la mostra teatral que ha comptat amb un total de 16 representacions. El Rocagrossa ha estat representat per 17 alumnes de 4t d’ESO i una representació que ha emocionat a tot el públic.

Una de les novetats d’enguany és la participació de l’escola de teatre El Galliner (grup de joves) que ha ofert la representació Pedra, Paper, Pistola, una de les actuacions del divendres a la nit.