Els alumnes de 3r fan de dobladors!

Mira les fotografies.

“Doblem en català” és una activitat lúdica i divertida en la qual els participants al llarg d’una sessió de dues hores i mitja esdevenen dobladors de seqüències cinematogràfiques de pel·lícules de gèneres molt variats. L’alumnat de 3r d’ESO va fer aquesta activitat el 17. Aquesta activitat ha estat organitzada per l’Ajuntament de Lloret de Mar dins el Pla Educatiu d’Entorn.

Al llarg de la sessió els participants doblen preses de pel·lícules, com poden ser clàssics del cinema, documentals, pel·lícules d’animació infantil, etc.

L’objectiu de l’activitat és fomentar l’ús i pràctica de la llengua catalana en un context atractiu i engrescador com ho és el cinema. Així com augmentar la consciència plurilingüe de l’alumnat. També s’hi treballen altres valors socials relacionats amb la llengua (treball en equip, cohesió social, assertivitat, etc.).

Des del 2011, s’han fet un miler de tallers en els territoris de parla catalana.