Els alumnes de 3r d’ESO coneixen la programació del Teatre de Lloret

Amaranta Gibert, directora del teatre de Lloret presenta la programació als alumnes de 3r d’ESO

Aquesta setmana la directora del Teatre de Lloret ens ha visitat. L’objectiu de la seva visita ha estat presentar als alumnes de 3r d’ESO la programació de setembre a desembre del seu equipament cultural. Prop de 15 muntatges que combinen la dansa, el circ, la música i el teatre de text.  Una programació d’arts escèniques “de luxe” també adreçada als joves. Aquesta activitat que ens ha permès iniciar una línia de col·laboració amb el teatre del nostre municipi i sumar esforços per apropar les arts escèniques als adolescents.

Gràcies Amaranta per la teva predisposició, ganes i energia! De ben segur que hem aconseguit engrescar a alguns dels alumnes a conèixer de primera mà el “nostre” teatre.