El servei de mediació del centre

La Luiza Tomaeva, la Luciana Chaverra, l’Ashly Gómez i la Irene Calatrava, alumnes de l’optativa de Comunicació Audiovisual de 1r de Batxillerat, han realitzat aquest vídeo-reportatge per donar a conèixer el servei de mediació del centre. També hi col·labora en Pep Valls.

L’institut Rocagrossa ofereix aquest servei de mediació amb la intenció d’aconseguir la resolució pacífica i acordada dels conflictes que puguin sorgir al centre (entre alumnes, entre professors o entre alumnes i professors). Aquest servei està liderat per orientadors, però en poden formar part alumnes degudament formats per acomplir aquesta funció. Qualsevol membre del centre pot sol·licitar el servei on es vol garantir l’anonimat. Qualsevol interessat pot contactar amb els seus responsables per correu electrònic o a través del compte d’instagram del servei. Les properes setmanes els alumnes del servei també n’informaran a l’aula.

Text: Maria Noguer