El Rocagrossa balla

MIREU MÉS FOTOS

El dimarts 30 d’abril es va fer la Trobada de Danses Tradicionals 2019, a Sant Vicenç de Montalt. Els alumnes  de les optatives de música van participar-hi dirigits per la Carmen M. Pérez i amb la col·laboració d’en Damià Domingo i  Xavier Huix que va dirigir una dansa tradicional catalana com a exhibició.

Seguint la línia de fa molts anys, va ser tot un èxit. Van participar-hi al voltant de 1000 alumnes, seixanta professors i 4 músics que ens van acompanyar interpretant, en directe, les peces ballades amb molta alegria pels alumnes del Rocagrossa i altres vinguts d’arreu de Catalunya. La diada es va haver de fer en dos torns per l’alta participació.

Aquestes “Trobades” es fan des de l’any 2000. El programa consta de danses de diferents països i llocs del món. El nostre centre fa més de 10 anys que hi participa i va ser la seu organitzadora durant el curs 2016-2017.