El Rocagrossa acosta la ciència a la població de Lloret amb l’organització d’una fira de la ciència

El proper divendres 29 de setembre l’equip docent i l’alumnat del Rocagrossa participarà a la Nit Europea de la Recerca amb l’organització d’una fira de ciència a la plaça Pere Torrent (davant de la biblioteca de Lloret de Mar) de 17:30 a 19:30 de la tarda. Una iniciativa que se sumarà al Lloret Night Shopping.

L’objectiu és que, per nivells, es mostri la tasca realitzada a les aules al voltant del projecte Magnet on participem de la mà de la Fundació Bofill i el CEAB de Blanes.

Així podreu veure els següents estands:

• 1r ESO mostrarà un hotel d’insectes i el procés que van seguir per construir-lo
  • 2n ESO ens ensenyaran el seu projecte Observadors del mar sobre la detecció de microplàstics i la seva afectació al medi ambient.
  • 3r ESO presentaran el seu projecte Rieres Camp i l’anàlisi de les emissions de CO₂ de les plantes de riera.
  • Els alumnes de batxillerat ens reptaran científicament i també ens ensenyaran el concepte de turisme sostenible a través de projecte etwinning d’Erasmus +

Finalment per implicar la població es planteja el taller Mystery Boxes on els passejants podran descobrir de manera lúdica en què consisteix el mètode científic.

Una gran ocasió per celebrar la ciència i conèixer com treballem al Rocagrossa! Vine a celebrar la nit de la recerca amb nosaltres: explora, pensa, creix!