El Rocagrossa a la VI Jornada d’Inclusió Digital

jornada-dinclusio-digital

Mireu més fotos

Oportunitats per a tothom:

El darrer dissabte 1 d’abril a Barcelona, es va celebrar la VI Jornada d’Inclusió Digital, al Fòrum de Barcelona i a l’Institut Barri Besòs.

L’intercanvi d’experiències ha estat tot un èxit. El Projecte Musical del Rocagrossa que portava la professora Carmen Pérez ha demostrat ser molt enriquidor, tant a nivell inclusiu com tecnològic i educatiu.  Aquest treball ha demostrat que la música fomenta l’autonomia, participació i col.laboració de l’alumnat.

Hem compartit debats i experiències de centres on la tecnologia ofereix oportunitats per a tothom, on les propostes s’ajusten als interessos i necessitats dels alumnes i en garanteixen, en gran mesura, la participació i l’èxit educatiu.

Enllaç al bloc de la Jornada: http://blocs.xtec.cat/jornadainclusiodigital/