El Rocagrossa a escena!

MIREU MÉS FOTOS

Dimecres 23 i dijous 24 de febrer vam rebre la visita dels alumnes 6è de primària de les escoles de  Lloret.  L’alumnat de 3r d’ESO els va fer una mostra del taller de teatre dins del projecte “El Rocagrossa a escena” que estem duent a terme com a servei comunitari amb les matèries de Música, Català i Tutoria. Els professors Carles Romero, Jordi Perales i Eva Arderiu són els responsables del projecte. L’experiència va ser molt enriquidora per a l’alumnat de 6è i per als nostres alumnes de 3r d’ESO. Dimarts 1 de març es va tornar a repetir l’activitat per a les escoles que encara no ens havien visitat.