“El roca es mou” és un èxit

Mireu més fotos

Dimecres 11 d’abril els alumnes de l’institut Rocagrossa van fer una crida perquè la població s’acostés a donar sang al centre. Una quinzena d’estudiants de 3r d’ESO, a través del projecte El Roca es Mou, van dissenyar una campanya informativa i van ajudar al Banc de Sang a fer la recollida de sang. Els alumnes de 3r d’ESO van ajudar en la campanya dissenyant diversos cartells informatius i fent publicitat.

L’objectiu d’aquesta campanya va ser conscienciar els joves de la necessitat de donar sang i explicar què se’n fa. Hem après que caduca, o que d’una bossa se’n poden extreure una bossa de glòbuls vermells, una de glòbuls blancs i una altra de plaquetes.