El PTT col·labora amb la Marató

L’alumnat del PTT de LLoret ha engegat un projecte per col·laborar amb la Marató de Tv3, van venir al nostre institut a explicar-nos amb detall  tot el procés, va ser molt interessant. Al final de la presentació ens van preguntar si els volíem ajudar.  Us convidem a descobrir aquest projecte amb aquest vídeo on el nostre exalumne Marvin ens ho explica.

I per descobrir com estem treballant i creant els portamaskaretes al Rocagrossa podeu mirar les fotos aquí.

US ANIMEM A QUE PASSEU PER CONSERGERIA ON HI TROBAREU LA GUARDIOLA, FEU UN DONATIU PER LA MARATÓ I ESCOLLIU UN PORTAMASKARETA DELS QUE HEM FET 🙂

MÉS INFORMACIÓ