El lila triomfa al Rocagrossa

MIREU MÉS FOTOS

Arran de la sentència feta pública pel tribunal de Pamplona sobre el judici als violadors de la Manada, dijous 10 de maig hi havia convocatòria de vaga d’estudiants.

Aquesta vegada molts dels estudiants del centre, tot i sumar-se a la reivindicació, no van fer la vaga i sí, en canvi, van organitzar una sèrie d’actuacions per tal de sensibilitzar i visualitzar el suport al respecte a la dona i a la seva plena igualtat.

Al centre els alumnes van fer diverses accions, com ara penjar un llaç lila a la façana del centre, dissenyar pancartes, repartir llacets liles per als alumnes i professors que en volien. Els alumnes de batxillerat, amb la supervisió dels docents corresponents, van  fer xerrades de sensibilització als grups d’ESO. Tothom es va mostrar participatiu i amb ganes d’ajudar.