Donació de sang al Rocagrossa!

L’Institut Rocagrossa organitza un projecte anual anomenat El Roca es mou. És un recull d’activitats solidàries adreçades als alumnes de 3r d’ESO amb la finalitat de garantir que els estudiants, al llarg de la seva trajectòria escolar, experimentin i protagonitzin accions de compromís cívic.

Un grup d’alumnes ha organitzant, juntament amb  l’Associació de Donants de Sang i Teixits, una campanya de donació de sang adreçada a tots aquells familiars d’alumnes que siguin majors d’edat (i que superin el 50 kg de pes). Aquesta campanya està oberta també a tots aquells veïns i veïnes del municipi que hi vulguin participar.

La recollida de sang serà el proper dimecres 11 d’abril de 13 a 15 i de 16 a 20h al nostre centre.

Cada dia calen 1.000 donacions, US HI ESPEREM!