Dimecres 25 de Març

Benvolgudes famílies,

Com ho porteu, tot en ordre? Tinc constància que algú de vosaltres té algun parent patint la malaltia. Molts ànims i rebeu tot el nostre suport.

Des del Departament d’Educació no hem tingut cap novetat avui.

En relació al formulari de si rebeu els missatges de direcció, ja l’heu contestat contestat 29 famílies dels 670 alumnes que som. Si encara no ho heu fet, si us plau, entreu al formulari i marqueu simplement “sí” i envieu en el cas que cada dia llegiu els nostres missatges. Gràcies:

Formulari

Avui us fem arribar dues propostes:

– Una per dedicar uns minuts al dia per fer meditació, d’en Toni Gordillo. Us ajudarà a controlar els nervis, moments d’ansietat que podeu estar passant o moments en que el vostre estat d’ànim no és el millor.

Meditació

Una altra per fer-la avui a mitja tarda o qualsevol dia a mig matí, de l’Olga Fradera. Podeu ballar escoltant aquesta cançó mentre sou conscients que respireu. Concentreu-vos en la respiració. Ho podeu fer amb família. Segur que als nens i nenes de 1r d’ESO els hi sona:

Natalia Doco – RESPIRA  https://www.youtube.com/watch?v=Qllt27_Golg

ÀNIMS!

L’Equip docent, el Personal d’administració i serveis i el Personal d’atenció educativa de l’Institut Rocagrossa