Dilluns 30 de Març

Benvolgudes famílies,

Us comuniquem algunes informacions que ens ha informat el Departament d’Educació:

?     Després de Setmana Santa, les feines que es posi a l’alumnat seran obligatòries.

??? Si no disposeu d’ordinador i d’internet per poder-les fer, comuniqueu-li al vostre tutor o tutora aquesta setmana, que us dirà com ho hauran de fer tornant de Setmana Santa.

? Les PAU es comenta que molt probablement es farà amb temes optatius de cada matèria per a no perjudicar a ningú, tenint en compte com si el curs hagués acabat el 12 de març. Ens donaran més instruccions que us comunicarem en el seu moment.

???   Durant la Setmana Santa no enviarem feina. Heu de fer vacances, però recordeu no sortir de casa pel bé de tothom.

?     Aquesta setmana s’enviaran els butlletins de notes del 2n trimestre. Probablement a través d’aquest mateix correu.

?? Alguns tutors/tutores o algun docent convocaran a l’alumnat a videoconferències. Probablement ho faran amb Meet de Google a l’ordinador o Hangouts al mòbil. Podeu instal·lar aquestes extensions per veure a tots els connectats en pantalla i per demanar torns de paraula:

Tothom en pantalla

Demanar torns de paraula

Per últim, a continuació teniu la proposta d’activitat física per avui, de Javier Pérez:

? TOT ANIRÀ BÉ!!!

Atentament,

L’Equip docent, el Personal d’administració i serveis i el Personal d’atenció educativa de l’Institut Rocagrossa

Mensaje en castellano                     Message in English                     Message en français                        رسالة باللغة العربية